Przepisy

Warzywa proszę:)

Czas na szybki lunch i oczywiście u mnie nie obejdzie sie bez warzyw:) Sałatka do której możecie dodać wszystkie warzywa, smak dopełnić olejem lnianym, ziołami i cieszyc się smakiem 🙂

Wszyscy doskonale wiemy, że konieczne jest dodatkowe wsparcie suplementami. Ja właśnie dzięki Hashimoto odkrywam zdrowe wspaniałości o których wiele z nas nie słyszało. Stany lękowe, nerwice są jednym z problemów naszych czasów i powiększają się wraz z niedoborem witamin i spożywaniem niewłaściwego jedzenia. Być może cierpicie ma bezsenność, chroniczne zmęczenie, miewacie częste migreny, cierpicie na insulinoodpornosc, hashimoto , macie problemy z odpornością czy zaburzeniami krążenia lub doskwierają problemy jelitowe ..? To tylko kilka z wielu dolegliwości spowodowane niewłaściwym stylem życia. 

Przygotowałam dla Was kilka złotych zasad żywieniowych, których przestrzeganie na pewno poprawi jakość Waszego życia. 

☀️Należy unikać potraw tłustych, smażonych, cukrów, alkoholu.

☀️Polecam wprowadzenie do menu jeszcze więcej warzyw i owoców – ich nigdy nie za wiele. 

☀️Jedzcie częściej ale mniejsze porcje wówczas Wasz metabolizm będzie pracował idealnie i uniknięcie podjadania zwłaszcza wieczorowa porą. / polecam jedzenie na mniejszych talerzach, wówczas porcje nie będą wielkie i na pewno się nie przejecie;) /

☀️Pijcie dużo wody 

☀️ bądźcie aktywni, ruszajcie się i ćwiczcie 

W codziennych posiłkach nie jesteśmy w stanie dostarczać wystarczającej ilości witamin i pierwiastków niezbędnych do lepszego samopoczucia. Polecam więc sproszkowane warzywa i owoce zamknięte w kapsułkach. To one uzupełniają wszelkie niedobory i powodują zdecydowaną poprawę samopoczucia i zdrowia.  

 🍊🍌🍋🍏🌱🍹🍎🍍🍊🍌🍋

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *